Goede genade. Een één-tweetje tussen Wentzo en De Veluwse Boys
Ter introductie van het hoofdsponsorschap van het Garderense bedrijf Wentzo bij De Veluwse Boys pitchte ik een aantal concepten. De opzet: samen met Wentzo-collega's een humoristische video maken ter introductie van het hoofdsponsorschap bij de Veluwse Boys.
Een voetbal over de schutting
Als kind had ik een buurman op wie ik kon rekenen: als mijn bal over de schutting vloog, kreeg ik hem zonder problemen terug. In diezelfde lijn heeft Voetbalvereniging De Veluwse Boys nu een solide partner in Wentzo, een bedrijf uit Garderen dat complexe netwerkinfrastructuren beheert voor grote organisaties zoals De Jaarbeurs, McDonald’s en Wehkamp en tegelijkertijd oog heeft voor de lokale gemeenschap.
Om deze samenwerking bekend te maken, heb ik een video gemaakt waarin medewerkers van Wentzo zelf een rol spelen. Het idee was om hen te laten zien in een andere setting en zo de betrokkenheid bij de club te vergroten. De stem van good-old Evert ten Napel maakte het geheel helemaal. Het effect was positief: de video werd meer dan 30 keer gedeeld op LinkedIn en bereikte een groot publiek.